Фейскіні: що це і для чого

 

Засмагу у Китаї не вважають престижною і привабливою, тому що тільки дівчат зі світлою та не смаглявою шкірою здавна визнають за класичних красунь у Китаї. Раніше лише заможні дами залишалися вдома, у той час як простолюдинки працювали на полях і торгували на ринках на сонці.      

При виході з будинку заможні китаянки й навіть китайці користувалися парасольками, які не тільки захищали від сонячних променів, але і вказували на статус. Так і стала засмага в Китаї ознакою нижчого стану, а блідість шкіри – ознакою приналежності до аристократії.

Стиль життя змінився, а переваги залишилися такими ж — біла шкіра вважається ознакою краси й процвітання. Сучасні китайські модниці широко використовують усі можливі засоби і йдуть на найнеймовірніші хитрощі, щоб відбілити свою шкіру і захистити її від сонячних променів.

Може це і дивацтво, подумайте, адже щось в цьому є?

Китаянки використовують тональні креми на один-два тони світліше власної шкіри. У салонах краси відбілювання — одна з найпопулярніших послуг. Функція «чарівного освітлення» обов'язково присутня у фоторедакторах для смартфонів, наприклад, Meitu.

Під час довгих прогулянок або для пляжу використовують сонцезахисний крем з максимальним UV-фактором, причому самі ці креми можуть містити компоненти, які відбілюють шкіру.

Однак, усі ці заходи вважають недостатньо ефективними, і в Китаї було створено пляжний аксесуар, який назвали фейскіні. Слово утворене з двох слів, face - лице, bikini - купальний костюм. У результаті отримали слово – facekini, яке й стало назвою цього аксесуару.

Фейскіні — це маска з щільної еластичної тканини, зазвичай нейлону, яка закриває голову і шию власника, залишаючи відкритими тільки очі, ніс і рот.

люди в фейскини

Винайшов і запатентував фейскіні колишній бухгалтер з Циндао на ім'я Ши Фан Цан. Саме в його рідному місті фейскіні вперше увійшли в моду декілька років тому. Фейскіні — це фактично кольорова балаклава, і цілком можливо, що на цю ідею винахідника наштовхнули Pussy Riots.

Спочатку новий пляжний аксесуар викликав шквал насмішок у Weibo — китайському аналогу Twitter. Було опубліковано понад 12 мільйонів повідомлень на цю тему. Проте, фейскіні не тільки прижилися, а й почали свій хід по планеті, коли з'ясувалося, що вони захищають не лише від сонячних променів, але й від укусів комарів, медуз і інших несприятливих чинників. Згідно з рекламою продавців, що пропонують їх, фейскіні також здатна відлякувати акул, якщо остання раптом зустрінеться під час купання.

Як результат, фейскіні стали доповнюватися комбінезоном і навіть рукавичками, щоб захистити й інші відкриті ділянки тіла.

З'явилися чоловічі та дитячі фейскіні. Китайські пляжі стали виглядати трохи дивно і кумедно —  ніби на них висадилися компанії інопланетян або грабіжників банків. 

Американський журнал CR Fashion Book звернув увагу на новий пляжний аксесуар і повідав про це на весь світ. На його сторінках опублікували яскраву фотосесію — моделі красувалися у шикарних купальниках і фейскіні. Так китайський винахід виявився в центрі світової моди.

люди в фейскини на пляже

Вартість фейскіні приблизно 5 доларів і випускаються вони найрізноманітніших розмірів і кольорів.

Вважають, що фейскіні з купальником, який закриває все тіло, може скласти конкуренцію буркіні — закритому купальному костюму для мусульманок, який був створений австралійською компанією Ahiid.

Творці й виробники "пляжної балаклави" впевнені, що креативні фейскіні згодом перекочують і на європейські пляжі.

 

Запишитесь на прием
Введите имя
Введите телефон
Введите E-mail
Ваше сообщение успешно доставлено. Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.
Перезвоните мне
Введите номер телефона и мы свяжемся с вами в ближайшее время
Введите имя
Введите телефон
Ваше сообщение успешно доставлено. Мы свяжемся с Вами в ближайшее время.